Direktlänk till inlägg 31 januari 2016

Nu har jag varit dålig på att uppdatera..

Av Hidden Realms - 31 januari 2016 16:52

Ja nu har jag allt varit dålig på detta, det ska det bli ändring på. Det blir så ibland att man hamnar i lite olika perioder då man inte riktigt finner tiden eller ron att sitta ner, i mitt fall har jag träffat kärleken och jag svävar som på moln. En fantastisk härlig känsla som jag inte haft på många, många år. Ville bara ge en förklaring till mitt bristande uppdaterande :)

 

Hittade en rolig sida häromdagen som jag tänkte dela med mej lite av, tyckte att det var bra tips på hur negativa energier landar hos oss och hur det kan visa sej. SÅ jag tänkte att jag skriver ner några råd till er här   

 

 

Energirensning:

Fysisk smuts som damm, smuts, disk i diskhon, kläder på golvet m.m Negativa energier samlas alltid kring smuts, så att göra en ordentlig städning är en stor del av energirening.

Ett allt för stökigt hem och för mycket saker som ligger framme utgör ett hinder för att energin ska kunna flöda fritt och mjukt i ditt hem. Har du mycket rörigt skapar det negativ energi. 

Energi från personer som bor, har bott eller vistas och har vistats i huset tidigare - Allt som händer i ett hus sitter kvar i väggarna, golven, möblerna och i föremålen.

Varje gång det händer något negativt i ditt liv så samlas det i ditt hem och du blir påverkad av det. Det byggs på lager för lager precis som smuts och påverkar oss väldigt starkt och behöver verkligen rensas bort för att du inte ska behöva att må dåligt.

Energi stagnerar särskilt lätt i hörn och områden där vi sällan vistas. Negativ energi kan uppstå pga sjukdom eller negativa känslor som har hänt i rummet. Människor som kommer på besök lämnar alltid sina avtryck, avtryck som vi kanske inte alltid vill ha i våra hem.

Negativa andar gillar inte vit salvia. De brukar försvinna helt. Men skulle de komma tillbaka eller att det kommer nya, då är det bara att ta fram salvian igen. Fortsätter det kan vi alltid ringa ett medium som får komma och hjälpa oss.

 

Så här gör du:

Öppna fönster eller dörrar så det gamla kan åka ut.

Använd rökelse, vit salvia i bunt.

Smula sönder lite salvia i en eldfast skål eller använd en hel salvia. Tänd på så att salvian börjar brinna lite. Blås sedan försiktit ut elden så att det bara återstår glöd, det är glöden som ryker. Salvia ryker väldigt lätt och mycket. Så väljer du att smula ner den i små bitar så ta inte för mycket.

Använd gärna en smudgefjäder som du för med en lätt viftning över röken, så att den sprider ut sej. Gå omkring i alla rum enbart med salvian och säg högt: " Ut med all negativ energi och låt bara positiv energi få komma till detta rum och hem." Upprepa några gånger och gå sedan till alla andra rum och gör samma sak. När du är klar släcker du din salvia.

Du kommer att känna av en märkbar förändring, det kommer kännas lättare runt dej och även lättare att andas när du gjort detta.   

 

Ville bara dela med mej lite   

 

Kram på er//A

 
 
Ingen bild

M

31 januari 2016 18:23

Tack vad spännande <3

Hidden Realms

31 januari 2016 18:24

Så lite så

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hidden Realms - 25 februari 2016 10:09

Vet att det varit stiltje här under en tid men det är så mycket som händer runt mej nu och vi vet ju alla hur det är att vara kära :) Det är denhär damen nu och då hamnar allt annat lite på hyllan. Men jag skriver här så fort något händer och det är ...

Av Hidden Realms - 10 februari 2016 08:00


    Rättvänt Dom mest kraftfulla mönster är gjorda genom dom minsta detaljer. Var uppmärksam! Detta är en bra dag att hålla ögonen öppna över allt det finstilta i alla områden i ditt liv. Se till detaljerna och bortom det du kan se eller ta ...

Av Hidden Realms - 9 februari 2016 09:30


  Allt har en förbindelse genom universums flöde Varje erfarenhet du har verkar a sin egna historia, med en början, ett mitt och ett slut. Hur det än är så kan det finnas en fara i att se saker separata från varandra, eftersom dom är en del av e...

Av Hidden Realms - 8 februari 2016 14:57

Tänkte berätta lite idag om hur vägen för mej gått rakt uppåt sen jag skaffade mej mitt rosenkvartshalsband. Direkt när jag satte på mej detta halsband så började det att spira i mej och det blev ett överflöd med känslor. Redan där efter en vecka trä...

Av Hidden Realms - 8 februari 2016 09:00


  Uppochner Allt har sin tid. Nu är tiden inne för att lägga alla måsten på hyllan för att vila. Inget du gör just nu ger inte något långvarigt resultat, det kvittar hur mycket du försöker, pressar, manipulerar eller lirkar. Livet vill att du ...

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards