Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Hidden Realms - 14 januari 2016 11:06

Tänk att jag fått sova dessa 2 nätter utan besök. Fick aldrig veta vad denne ville,kanske var det bara så att jag behövde uppmärksamma att han faktiskt var där ☺

Nu är det så att något annat slagit mej. Förr var jag så intresserad av att gå och spå mej själv och gjorde det också ofta till olika människor. Nu idag när jag utför detta själv på heltid känns det inte så viktigt längre,utan det viktigaste gör mej är att hjälpa andra. Det är lite roligt hur det blir ändå. Gåvan har jag haft hela mitt liv,men det är inte förrän rätt tidpunkt infaller som man är redo. När detta kom igång på riktigt igen för ungefär ett år sedan så blev även jag lite chockad över mina kunskaper och frågade mej själv varför jag gång på gång lagt det på hyllan,enkelt,tidpunkten var inte rätt då,men nu så arbetar jag med det,fantastiskt hur livet utvecklas. 

Nåja jag ville bara dela med mej lite av mina tankar idag. Och tack alla ni som är här och läser och ni får gärna dela min blogg också, det är helt okej. Nog är den ju ganska så ny men det fylls ju på allteftersom. 

Kram på er//A

Av Hidden Realms - 14 januari 2016 09:15

 

Ny början!

Ta detta som en chans att resa dej från askan,  starkare och mer bestämd.


Du är stark nog att ta dej igenom detta. Du kan vara säker på att du är guidad och stöttade av dina änglar. Himlen ger dej nu energin att börja om på nytt. Det är din chans att lyfta upp dej själv och att återuppbygga dej själv. Det kan ha varit tufft i det förflutna,men det värsta ligger nu bakom dej. Det som ligger framför dej känns mildare, mer ömt och säkert. Kortet vill att du ignorerar låga energier, egobaserade tankar som säger att du är färdig och att dina drömmar förvandlats till stoft. Höj dina vibrationer,  det i sin tur ger dej styrka och mod att ta nästa steg framåt.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards