Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Hidden Realms - 23 januari 2016 09:00

 

Vision

Denna symbol betyder att vad du än förlorar i ditt liv, så kommer något bättre för att ersätta det.

 

Även om en förlust känns hjärtekrossande för stunden, så har du även mycket att vinna. Detta kort talar om för mej att jag ska dra ett kort till för att få extra klarhet i dagens kort. Detta ger bara den tillfälliga kraften att se det vi frågor om i stora drag. Så jag fortsätter med nästa kort, vilket är: 

 

Skärva

Ibland kan det kännas som att livet är i så många olika skärvor, att dom kan kännas svåra att para ihop igen.

 

Familj, vänner, arbete, utbildning - dessa kan kännas helt orelevanta till varandra. Min vän, du är alltid hel. Även fast det ibland känns som att man är splittrad så är det bara en illusion. Denna symbol påminner dej om att alla dessa skärvor du har är viktiga för dej. Om det du frågar om känns förvirrande, fokusera på den som ger dej klarhet. Var här, nu, och du ska veta att jag "Nyx", älskar dej och ser dej som den vackra och hela människa du är, hur splittrade saker än kan kännas nu. Kom ihåg att ta ett steg tillbaka när du försöker att förstå något, det kan vara så att du stirrar dej blind på en bit i ett 100-bitarspussel - en del av sanningen. Se den stora bilden genom mina ögon, och hur det än är så är allt väl.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards