Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Hidden Realms - 20 januari 2016 13:51

Ja igår gick jag ut i min grupp på Facebook och frågade om det fanns några vänliga själar som ville hjälpa mej att utvecklas. Jag har haft svårt med detta att känna in dom från andra sidan och det var i det sammanhanget jag ville ha hjälp för att få öva. Kan säga att det rasslade till i inkorgon, vilka otroligt härliga människor det finns. Ungefär 15 bilder fick jag och jag såg alla också innan jag började med min första, vilket jag känner i efterhand kanske skulle ha varit min enda igår. Min första blev en bortgången häst, där kom detaljerna bara och det var bara att skriva ner, och vilken feedback jag sen fick tillbaka. Det rörde hela mitt hjärta. Sen fortsatte jag med 4 till efter, och som sagt, bilderna hade jag redan sett på alla som skickade, jag skyller inte ifrån mej på något sätt, men jag tror att det kan ha blivit lite för mycket för mej på en gång, alla dessa bilder jag fick, fick ju mej att börja känna in på en gång. Så jag måste lösa detta på ett annat sätt till nästa gång. Och jag kommer fortsätta att jobba med 1 om dagen vad det gäller detta, man är inte Stålmannen har jag märkt. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er som kanske blev väldigt besvikna på mej, men jag tar på mej det och jag ska skärpa mej till nästa gång. Det blir en liten smäll i bröstet på en annan också när man inte klarar av det kan jag säga, men skam den som ger sej, som jag sa till en tjej, förr eller senare ramlar väl poletten ner. Så ni som väntar på er läsning så kommer dom så småningom, jag tar det i mån av tid, och dom som inte hinner med nu hoppas jag gör sej hörda till nästa övningsperiod. Vill ändå tacka så för er hjälp! Jag ska komma dit också, bara tiden är rätt så kommer jag att komma dit med, var så säkra. Tack alla ni för er hjälp och ert stöd. Kram //A

Av Hidden Realms - 20 januari 2016 08:00

 

Kärleken måste bli delad!


Kärleken kräver att få bli uttryckt. Att  dra detta kort är ett tecken på att att du går på en väg där du kommer att upptäcka innebörden av denna känsla, i alla dess former såsom uttryck, romantik, familjära relationer, ovillkorligt och spiritualistiskt. I dessa olika känslor/relationer finns en människa involverad. Kärlek innebär att ge och ta mellan dej och någon annan, en relation, en vän eller ett djur. Kortet vill göra dej säker på att kärleken kallar på dej och söker en partner. Du ska veta att du är omhuldad. SOm en magnet så attraherar du kärleken in i ditt liv! Nu är tiden här för hamoniska, vårdande relationer. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards