Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Kärleken den kärleken

Av Hidden Realms - 8 februari 2016 14:57

Tänkte berätta lite idag om hur vägen för mej gått rakt uppåt sen jag skaffade mej mitt rosenkvartshalsband. Direkt när jag satte på mej detta halsband så började det att spira i mej och det blev ett överflöd med känslor. Redan där efter en vecka träffade jag en potentiell kärlek. Men eftersom vi var på så olika ställen i livet så valde jag att gå vidare och lämna honom bakom mej. Sen har det ju funnits någon i mina tankar sen midsommarafton förra sommaren, då jag träffade en kille som bor 20 mil från mej. Här har väl hoppet legat sen dess, mer undermedvetet än medvetet dock. Vi har haft kontakt sedan dess lite sådär vänskapligt. Men båda 2 har nog alltid känt den där otroliga dragningskraften till varandra. Han skrev till mej dagen innan nyårsafton och sa att han skulle på kryssning och undrade om jag inte kunde åka jag också. Jag sa inget om det, sa bara att jag skulle kolla på det. Även fast vi bokat resan till den 25/1 nu förra månaden. Den 24/1 skickade han och berättade att han och hans nu då x valt att gå skilda vägar och skrev om hur jobbigt det skulle bli att åka på kryssning dagen efter, eftersom han inte berättat något för kompisen som han reste med. Men jag fortsatte och hålla masken och önskade han en trevlig resa. Inte förrän när vi klev av bussen uppe i Stockholm så skickade jag en bild på mej och frågade om vi skulle ses sen. Hade bara rosenkvartsstenen med mej i jackfickan och gick och kände på den hela tiden. Tror ni att han blev glad....och dessutom nervös :D Vi hade en otrolig resa tillsammans, med mycket tok, dans och kärlek. Inte nu till helgen men nästa så kommer han upp till mej. Och vågar jag tro på det så tror jag att vi är påväg mot något fantastiskt tillsammans. Vi är båda på samma plats i livet och har samma värderingar och önskningar. Dock är det ju detta avstånd som står emellan oss, men denhär kärleken har fått mej att börja se över mina ord som jag alltid tagit i min mun "Jag flyttar aldrig härifrån", den känns inte lika självklar längre. Välj att tro på det ni själva vill, men jag är övertygad om att rosenkvartsen har gjort sitt för att hjälpa mej med mina önskningar och att dra kärleken till mej. Och här är han nu, mannen med stort H. Denhär damen svävar numer på moln. Önskar man tillräckligt hårtr så kommer det till dej, är helt övertygad om det.   

Ville bara dela med mej av hjälpmedlet jag har haft på min väg och hur jag upplever det. Kärlek till er alla.

 

Kram A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hidden Realms - 25 februari 2016 10:09

Vet att det varit stiltje här under en tid men det är så mycket som händer runt mej nu och vi vet ju alla hur det är att vara kära :) Det är denhär damen nu och då hamnar allt annat lite på hyllan. Men jag skriver här så fort något händer och det är ...

Av Hidden Realms - 10 februari 2016 08:00


    Rättvänt Dom mest kraftfulla mönster är gjorda genom dom minsta detaljer. Var uppmärksam! Detta är en bra dag att hålla ögonen öppna över allt det finstilta i alla områden i ditt liv. Se till detaljerna och bortom det du kan se eller ta ...

Av Hidden Realms - 9 februari 2016 09:30


  Allt har en förbindelse genom universums flöde Varje erfarenhet du har verkar a sin egna historia, med en början, ett mitt och ett slut. Hur det än är så kan det finnas en fara i att se saker separata från varandra, eftersom dom är en del av e...

Av Hidden Realms - 8 februari 2016 09:00


  Uppochner Allt har sin tid. Nu är tiden inne för att lägga alla måsten på hyllan för att vila. Inget du gör just nu ger inte något långvarigt resultat, det kvittar hur mycket du försöker, pressar, manipulerar eller lirkar. Livet vill att du ...

Av Hidden Realms - 8 februari 2016 09:00


  Rättvänt Dom mest kraftfulla mönster är gjorda genom dom minsta detaljer. Var uppmärksam! Detta är en bra dag att hålla ögonen öppna över allt det finstilta i alla områden i ditt liv. Se till detaljerna och bortom det du kan se eller ta på. ...

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards