Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Hidden Realms - 1 februari 2016 19:00

Idag har varit en dag i hemmets tecken, pysslat och grejat lite bara och ikväll har jag övat mej på att läsa av en hund på andra sidan, väntar på feedback där änsålänge. Just när det gäller avlidna djur/personer så är jag som sagt i övningsstadiet och det tar hårt på energin vill jag lova. Men det är spännande att göra detta, för jag ska komma dit jag vill en dag och jag är på god väg. Detta med djurkommunikation annars är inget för mej tror jag, det finns så många andra som utövar det och är grymt duktiga på sin sak. Visst är det så att jag känner av mina egna djur och deras känslor, men jag kan inte "prata" med dom. 2 veckor innan jul fick jag ta bort en trofast vän sen 9,5 år tillbaka, det blev ett hårt slag. Men det gick väldigt fort och jag kände redan innan vi åkte till vetrinären att han visste att han var klar här på jorden nu och han var så lugn, han var nöjd med livet han haft tillsammans med mej. Vi gick igenom mycket tillsammans och jag var hans allt liksom han var mitt allt. Hör honom ibland när vi lagt oss och känner av honom på sidan sängen och jag vet att han väntar på mej när min tid är kommen för att vi ska vandra över regnbågsbron tillsammans. Mammas lilla kille, som kämpade in i det sista utan att visa några tendenser utav det som var innan det inte gick längre. Varit i kontakt med 2 djurkommunikatörer som båda säger att han är nöjd med livet han hade på jorden, vilket känns så himla skönt i hjärtat. Han lämnade efter sej både mej och en annan hund som till att börja med var väldigt vilsen eftersom han i stort sett levt sitt liv genom honom, så det tog några veckor innan han fann sej själv igen. Men nu går det bra. Vad jag babblar på, skönt att skriva av sej ibland. Fick urnan efter honom häromdagen och när våren kommer ska hans aska spridas vid älven här nedanför, där han älskade att vara. Tycker att det passar så på honom så det får det bli.   

Hur har ni andra detta med att kommunicera med andra sidan? Jag arbetar ju med tarotkort och känner in och får bilder och ibland även kontakt, men som sagt så är det något som jag arbetar med och ska förbättra mej i. Får ju såklart även bilder och saker till mej när jag är ute och så också men det är lite roligt att få höra andras utsagor runt det. Det finns så mycket jag kan berätta men allt faller sej i sin tid, idag var det hunden som jag ville berätta om och detta för att jag nyss gjort en avläsning på en avliden hund. Det får en att tänka tillbaka eftersom dom spelar en så stor roll i vårt liv, det är ju en livskamrat.

 

Tack snälla ni för att ni läser min blogg. Försöker att uppdatera så mycket jag bara kan. Kram A

Av Hidden Realms - 1 februari 2016 09:30

 


Integritet, kompromissa

När "The wise woman of wonderland" kommer till dej som en utmaning är det ett tecken på att du kompromissat bort dej själv genom rädsla.

Har du förnekat hur din situation verkligen ser ut? Har du nöjt dej med mindre än du velat ha? Har du gett upp en dröm för någon för att du blivit rädd att bli övergiven?

Kortet påminner dej om att du räknas. Lägg beslag på det du vill ha och nöj dej inte med mindre. Släpp rädslan! Varför hålla kvar för mer besvikelser när härliga äventyr och möjligheter väntar runt hörnet?   





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards