Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Hidden Realms - 11 januari 2016 21:39

Dagens kort berättar för dej att dina tankar har kraften att skapa din verklighet. Därför är det viktigt att du nu vänder allt det negativa till det positiva. Det kan vara lättare sagt än gjort, men det är viktigt att försöka. Släpp dessa självförstörande tankar och försök istället att vända det till något positivt och se att dom unika egenskaper du har faktiskt gör dej till den fina människa du är. Du är skapad på detta sätt av en anledning, så acceptera den du är, lev ditt liv som ditt sanna jag. Det i sin tur gör att du ger glädje till andra, som en änglalik inspiration.   

Av Hidden Realms - 11 januari 2016 21:18

Här har ni mej :) En tjej på 32år som väger större delen av min tid på att vägleda och rådgiva återkommande kunder och nya kunder. Jag har gått diverse kurser och äger en medial sida på facebook ihop med en vän där vi delar med oss av våra kunskaper. Jag är glad att säga att jag funnit det som jag är bra på och jag har fått många fina recentioner av dom jag väglett. Jag arbetar genom min känsla, intuition och med tarot/orakelkort. Jag har kommit väldigt långt i min utveckling bara under det senaste året. Tidigare har jag tagit upp det gång på gång och sen lagt det på hyllan, men det var alltså inte förrän nu som jag var helt redo för att arbeta med det, och jag är så tacksam för det.

Här kommer jag att dela med mej av mina upplevelser och att dela med mej av mycket som händer i mitt liv och också om det mediala, råd, tips och vägledning. Ville göra detta då det känns mer kreativt att också ha en blogg och dela med mej av då inte alla kan följa mej på facebook. 

Jag kommer att ge er mycket och jag välkomnar er till att följa mej. Och jag hoppas att detta blir en fin upplevelse.

 

Kram på er// A

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Medial och andlig rådgivare

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards